I DON'T THINK I HAVE TO TELL YOU..

Hej kärlekar!


Det är vår som bara den utomhus. Solen skiner men det är ändå kallt. Snön smälter i alla fall, och det är det bästa. Plus att himmelen är ooooskyyldiiiiigt blååååååååå...

Jag är på ganska bra humör idag. Fast jämfört med vårkänslo-galet-nykärs-glad så är "ganska bra" rätt fjuttigt. Väldigt fjuttigt förresten. Som en liten fis i rymden, ungefär. Det var en ganska dålig liknelse, kom jag på! Att släppa en fis i rymden skulle ju vara coolt, inte fjuttigt.

Jag funderar på om jag ska gå ut, det ser så jäkla lockande ut. Fast jag har 55 glosor tills på fredag, så det kanske inte vore det bästa att gå ut och leka i lera. Det gäller att överväga och prioritera! Med vårkänslor i kroppen blir det mest att jag prioriterar nöjena och tar måstena i andra hand, dock.

Hejdåhejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0