I BRIST PÅ ANNAT OCH SERIÖSHET

Vad blir ditt namn baklänges: adnama

Platt eller lockigt hår: lockig flint

Har en dröm gått i uppfyllelse: ja, jag vann femhundra på triss

Vad har du för startsida på internet:  blogg.se duuuh.

Vem ringde du senast:  Mig själv.

Tycker du att sengångare är söta: Ellinor kan vara rätt sen i gången och hon är så söt, så JA!

Har du haft vattenkoppor: yäs bäbis

har du nånsin provat karate: brukar utöva det med min mormor

Vilken mobilsingnal har du: de duuuh ;)  *mmmystiiiiik*

Minimorötter eller pommes frites:  Friterade minimorötter

Vad längtar du mest till just nu: pöjk ;)

Vilken tv-serie är bäst:  Om O.C. räknas så väljer jag Simpsons.

Kan du gå ner i spagat: alltid! Jag är vig som en skev tant med bruten lårbenshals. 

Vad är du mest rädd för i hela världen:  ..jag skrattar faran rakt i ansiktet. HAHAHAHA!

Har du varit kär i en kändis:  naa..

Läser du på baksidan av mjölkpaketen:  Det är dem som har lärt mig allt jag kan!

Vad ska du döpa dina barn till: Ettan och Tvåan..

Sol eller snö: SOOOOOOL!

Är du mörkrädd:  som satan.

Ljust eller mörkt när du ska sova: mörkt med en lampa tänd

Godaste drickan till frukost:  medicin-vatten <'3

Duscha eller bada: badabadabadabada... duscha.

Kan du ditt mobilnr utantill: chupchupp

Sjunger du i duschen: lätt!

Är du höjdrädd:  ibland.

Vilket land vill du åka till: skåne

Vad var det senaste som fick dig att skratta: jag själv som gjorde grimaser i spegeln.

Vad tänker du göra nu: Rulla naken i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0