HÅKAN HELLSTRÖM JUST NU!

Sitter på skolan och skriver. Jag är för en gångs skull ensam här i mitt lilla rum. Nu låter det som att jag vill vara ensam, men det vill jag inte! Som jag skrev i föregående inlägget, så diggar jag min klass.

Resten av mina spanskläsande vänner i klassen är på ett spanskt friskis&svettis-pass. Det verkar intressant! Själv kan jag inte närvara, eftersom jag trodde att jag skulle vara påväg hem nu. Fast skjutsen är försenad, vilket betyder att jag egentligen skulle kunna joina idrottslektionen. Jag missar den helt enkelt. FAN OCKSÅ!

..gick ni på den? Jag skulle sällan bli missnöjd över att missa ett spanskt f&s-pass. HAHAHAHAHAHAHAHA!

Det verkar varit någon människa med hund-instinkter som har slickat på dataskärmen. Det är massa såna här regnbågsfärgade prickar, slemfläckar! Äckligt! Vilka fasoner vi elever har för oss!.. nu skulle rektorn varit besviken. Förstöra våran rena skola! Fy skäms!

Men adjöken!.. för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0