FINEMANG!

TJÄNARE!
..som man säger här på landet..
(..nej, det gör man inte...)


Här sitter jag och njuter av våren. Man kan ju fråga sig varför jag sitter inomhus när våren är utomhus. Bra fråga. Jag ska gå ut!.. snart.

Nu sitter jag och lyssnar på Rock Me Amadeus igen. Det är ju smått underbar faktiskt. På ett väldigt underligt sätt. Samtidigt kollar jag runt på lite bloggar. Alldeles nyss var jag på en modeblogg som drevs av en boy. Lite häftigt kanske, men det var inte så mycket killmode till min förvåning. Det var i stället bilder på en massa kjolar, klänningar och tjoffs. Inte mig emot egentligen, men lite kul var det.

Dagen som har varit då. Jag klippte mig i morse (blev som annars). När jag kom till skolan så gick jag med William till ICA där vi köpte sirap, som vi senare kokade i en micro. (Det tog 100 sekunder och sirap börjar koka vid 90 grader, bara så ni vet) Sedan var det en storsamling och så en spanskalektion.

Nu ska jag lyfta mitt arsle och göra annat. Jag ska nog sätta mig i solen med morgondagens spanskaglosor och odla lite fräknar. Det låter finemang! (HAHA, finemang - vilket hippt ord, eller vad?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0