DESSA MODEBLOGGAR!

Vad jäkla trist det är med alla dessa modebloggar! Varenda en ser likadan ut. Råd om hur du ska klä dig för att "vara rätt" i vår, onödiga bilder och videoupdates, kändisskvaller... så himla tråkigt!

Men en sak är mer än säker: vi vet hur vi ska vara. Vi ska vara klädda i antingen vitt, färgstarkt eller blommönstrat i år, tjejer. Vi kanske ska satsa på en underbar tisha från Topshop till ett par läckra pumps med matchande nagellack. Påtal om tishor, så känns ju Disneytryck helt rätt i vår. Till en sådan kan du ha snygg mc-liknande jacka, för en underbar brytning, en schal med dödskallar på och Converse för en rock-chic-look.
OCH SMYCKENA - inte att glömma. Alla ska vara söta, peace-inspirerat och köpta från cocoo.se.

MEN SNÄLLA?!

Fast tydligen går det ju hem. Det är ju modebloggarna som drar mest, vilket är lite synd då. Fast det är ju var och ens egna val vilka bloggar man ska läsa. Antingen kan ni läsa 1000 (o)lika bloggar som berättar vilken färg ni ska ha på nagellacket för att vara extra vår-fräscha, eller så kan ni läsa.. typ min blogg om bajs, vårkänslor, barnsligheter och om MIG!

Kyss på'er

Kommentarer
Postat av: Elin

min blogg är fan ingen modeblogg haha :D och den ska aldrig bli det heller :P

jag tror ändå inte jag vågar testa firrepinne o makaoner :P

2008-04-16 @ 19:44:05
URL: http://eeeelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0