BAJS

VÄLJ MELLAN:
Bdb eller lunar
Katt eller hund
Kaffe
eller te
Chips
eller nötter
Skinka eller korv
Rött eller grönt
Mobil eller mp3
Bergochdalbana eller fritt fall
Äpple eller plommon
Hårspray eller hårgéle
Hallon eller jordgubbar
Höst
eller vinter
Dvd eller vhs
..bästa filmerna har man på vhs, juh!
Sjö eller hav
Ica
eller konsum
Ödla eller orm
Sol eller måne
Skateboard eller inlines
Snowboard eller skidor

JA ELLER NEJ:
Cyklat utan händerna:
jag har till och med cyklat utan styre :')
Gråtit en hel natt: nästan kanske.
Druckit så du spytt: ja, när jag drack hästpiss
Åkt vattenskidor: räknas det om man åkt skidor på snöblask?
Åkt rullstol: jag har spelat rullstolsbasket och rullstolsbandy
Gjort en bakåtkullerbytta: yää, skillad som man är
Köpt lösgodis för över 50 kr: 70 spänn är rekordet, slå de duuh.
Haft träningsvärk: faktiskt
Önskat att du var det andra könet: det önskar jag varje dag
Velat vara ett djur: ja, en katt! De bara ligger och sover hela dagarna. Soft!
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: jag tror att Anton skulle passa utmärkt i rosa.
Tyckt Harry Potter är bra: hairy potter äger ;D
Hatat choklad: NEJ!

hur:
Svarar du i telefonen: "Hej det är Amanda!"
Sätter du på dig strumpan: med munnen
Gör du när du är kär i fel person: blir kär i en gul delfin
Tycker du om gul-bil-leken: ja, och jag HATAR när folk fuskar på den leken. Det är blodigt allvar!
Mycket är klockan: 16.50
Många kontakter har du på msn: INGA!.. för jag har inga vänner. :'(
Fick du detta test: med brevlådan?
Spenderar du en regnig dag bäst: diggar till en soft skiva och tittar på regnet, från min glasveranda.

VAD?:
Tänker du på just nu: en go' pojk ;')
Älskar du just nu: nej, jag älskar inte något. *pessimist*
Drack du sist: 21 och det var GOTT!
Gjorde du för 5½ timmar sedan: Några minuter i tolv repeterade jag inför redovisningen.
Är din originalfärg på håret: platinablond
Behöver du just nu: kaffe
varför: för att jag är bäst.

VARFÖR?:
Heter du det du heter: För att det redan fanns så många som hette Göran.
Valde du att ha på dig de kläderna som du har på dig idag: för att de är sköna. Och det är viktigt, då man ska redovisa. Kanske inte det snyggaste.
Svarar du på detta test: för att ni ska lära känna MIG! :D

bajs

Kommentarer
Postat av: urban paulson

Platina blont PLAYBOY

2008-04-11 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0